Ben yeni yazarınız Cem. İlk yazımı sorunlar üzerine yazmak istedim. ''League of Legends'' oynadığım için onun hakkında yazmaya karar verdim.
Arkadaşlar belki karşılaşmışsınızdır. LoL Client' i açtığınızda ''oyna'' yada ''play'' tuşu gelmez. Ve normalde olan ''açık'' yazısı ''kapalı'' olur.Ben bu sorunun en basit çözüm yolundan bahsedeceğim.
Kapalı yazısını gördüğünüzde sadece şu kodu yazın:
'' THEREISNOURFLEVEL '' arkadaşlar dikkat edin '' i '' değil '' ı ''
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder